20 June, 2008

Ή Τρισβλακοεξαβλακόβλακας ή κεφάλας.....


Που πας βρε μαλ***βλακα???

Δεν ξέρω αν θα θεωρηθώ ρατσιστής.Πολλά πράγματα δεν αντέχω, αλλά δύο μου την δίνουν αφάνταστα. Η ζέστη και η ΒΛΑΚΕΙΑ! Και καλά η ζέστη αντιμετωπίζεται, κάτι με τούμπανο το στομάχι από το πολύ νερό, κάτι με το aircondition, κάτι με το κεφάλι στην κατάψυξη και μετά στην απόψυξη για να έρθεις στα ίσια σου και να μην βλέπεις τον κόσμο μέσα από τα μάτια ενός πιγκουίνου, τα καταφέρνεις να την αντιμετωπίσεις. Αλλά με την βλακεία και ιδιαίτερα τον Β Λ Α Κ Α που την κουβαλάει τι κάνεις;;; Εκεί που νόμιζα ότι είναι κουσούρι π.χ (του αρέσει να ξύνει την μυτη του όταν μιλάει σε μια γκόμενα ενώ στάζει το τζατζίκι απο το σουβλάκι που κρατάει στο άλλο), τώρα πιστεύω ότι είναι ασθένεια και μάλιστα κολλητική. Πας να αποφύγεις τον έναν και πέφτεις πάνω στον άλλο. Λές και κυκλοφορούν σε αγέλες!!

Τουλάχιστον γίνονται γρήγορα αντιληπτοί. Έχουν τα διακριτικά τους: Μεγάλο κεφάλι γιατί η βλακεία δεν έχει όρια οπότε που να χωρέσει σε μικρό κεφάλι. Έχουν το αυτό το σπινθυροβόλο βλέμα της Αγελάδας (ΜΜΜΜΟΥΟΥΟΥΟΥ!). Και τέλος το περήφανο περπάτημα του Καρπαζο-εισπράκτορα Χατζηχαβιάρη τον κολλητό του Καραγκιόζη!!!!!

Εγώ πάντως προτείνω οτι μαζί με τον Δάκο πρέπει να ψεκάζουν και τον....... Β Λ Α Κ Α!!!!!!

9 comments:

Spy said...

Ρε φιλαράκο όταν έγραφες τον τίτλο δεν στραμπούληξες τα δάχτυλά σου;
Δίκιο έχεις γενικώς. Η βλακεία είναι απύθμενη και το μόνο πράγμα που δεν αντέχεται (άντε και ο πονόδοντος...). Αλλά άμα ψεκάσουν θα μας πάρει και εμάς το βόλι και μπορεί να βγάλουμε τίποτα φλύκταινες στις βλεφαρίδες...
Υ. Γ. Και γαμώ τα αυτιά που έχει ο τύπος! Ποιόν μου θυμίζει, ποιόν μου θυμίζει;

MuppetShow said...

@ spy

Έλα ντε!!! Κάτι μου θυμίζει, κάτι μου θυμίζει....!!!

Να πάρω την βοήθεια του κοινού, της Μαμάς μου ή το 50/50????

thamnos said...

Ντισκολο το θεμα ρε μαπ ετ...
Εχω ενα φίλο πολύ μα πολύ βλάκα, το θέμα είναι πως αυτός περνάει καλά και γουστάρει ότι και να του σούρνω.
Μήπως η Βλακεία είανι κάτι που όλοι το χρειαζόμαστε γιατί σίγουρα θα μας είχε γλυτώσει από δυσάρεστες καταστάσεις, όπως...γκόμενα φεύγει... κλαίω, σκάω, στεναχωριέμαι κλπ κλπ.
ενω αν... Βλάκας...γκόμενα φεύγει και εγω τηγανίζω ελίες με κουρκούτι, πετάω μπαλόνια στο βελάκι για να σπάσουν ή άξαφνα θυμάμαι πως η θεία μου από το Λιανοκλάδι θέλει να πάω στο χωρίο για να ψάξουμε μαζί για χρυσάφι στο ποτάμι...
Κ η ζωή είναι υπέροχη!!!

MuppetShow said...

@ thamnos

Φίλε μου, αν είναι αυτος ο τύπος ο Forest-Forest Gamp, λες πάει στην ευχή κάνω την καρδιά μου πέτρα και τον βγάζεις για attraction στο τσίρκο (μπάς και κονομίσεις και κάτι) αλλά αν είναι,(κουβέντα να γίνεται) πελάτης σου, τι κάνεις????

Spy said...

Tον βγάζεις και πάλι στο τσίρκο, αλλά μετά παίρνεις τ' αρχίδια μου!
χαχαχαχαχαχαχαχα :-)))
Έχεις κλάσει όμως στο γέλιο πρώτα!!!

MuppetShow said...

@ spy

Καλά, γαμώ τα δίκια που έχεις.
Και αφου τον βάλεις για τεστ ισσοροπίας στους ελέφαντες, τον περνάς και μια από τον δίσκο που του πετάει μαχαίρια ένας μονόφθαλμος τσιγγάνος και μετά τον βάζεις να ισσοροπίσει σε σχοινί 50 μέτρα ύψος χωρίς βοήθεια και δίχτυα άπό κάτω και οτι έχει απομείνει στο τέλος το κρεμάς στο πύρινο δαχτυλίδι για κίνητρο στις τίγρεις ναπεράσουν απο μέσα!!!!!

Υ.Γ: Φαντάσου μίσος......

Spy said...

Ρε φίλε Ε Λ Ε Ο Σ !!!
Σταμάτα πια!
Δεν μας έχει μείνει άντερο από το γέλιο!!!

Anonymous said...

Λοιπόν...

Anonymous said...

Φαντάσου ο τύπος του τσίρκο,να είναι φίλος σου,να έχει iso 9001 (στην βλακεία),να ορκίζεται οτι έχει κι αλλους φίλους σαν κι αυτόν,να θέλει να γίνει νιτζα(πιο πιθανό απο το να πάρει..),να ειναι στην φάση (φαι για τις τίγρεις)και εκείνος να αγοράζει...cd ,να μην μπορείς να βγαλείς λεφτά απο αυτόν(πια),να είναι blogger με υπαρξιακές αναζητήσεις και άλλα πολλά ...α!! μην ζητήσεις την βοήθεια της Μαμάς σου εχεις περισσότερες πιθανότητες να μην το βρούν στο 50/50.