04 June, 2008

Σκατά...

...κι απόσκατα.




Εδώ υπάρχει αυτό που λέμε ο τρόμος του συγγραφέα μπροστά στην άδεια σελίδα.

Ο φόβος του τερματοφύλακα πριν το πέναλτυ...

Πάνω που είπα να κάνω μια αρχή της προκοπής, δεν μου βγαίνει τίποτα, γ...μώ τα σάπια μου δόντια μέσα... Δεν ξέρω τι να γράψω! Ρε π...στη μου, κι έστειλα και φοβερό email ανακοίνωσης. Μεγάλη σπασαρχ...διά!

Σκατά ξανά και πάλι σκατά, γ...μώ τη λογοδιάρροια που με πιάνει όπου να 'ναι, εκτός από δω μέσα.

Αει στα διάλα, βαρέθηκα. Αύριο πάλι.

11 comments:

Spy said...

Πω, πω, μια κουράδα !!!

Anonymous said...

Παιδιά κάτι σας χάλασε. Να τρώτε πιο ελαφρά. Προτείνω κοτόπουλο με κουτόχορτο...
Μ...

MuppetShow said...

@ Μ...

*Επειδή η προσπάθεια με ανάλαφρα θεματάκια δεν έπιασε είπαμε να το ρίξουμε στα βαριά....
*Είμαστε πολυ μεγάλοι για να τρώμε οτι με "κουτόχορτο", το αφήμουμε για τους νεότερους, που μπορούν να το χωνέψουν....!!!

MuppetShow said...

@ spy

Φαντάσου σφίξιμο και πόνο που θα είχε ο άνθρωπος!
Αυτά παθαίνεις άμα τρώς απο τον "Αρμένη"!!!!

Anonymous said...

Σου πρότεινα αυτό το Μενού γιατί ξέρω πως οι άντρες προτιμούν το κοτόπουλο...Σχετικά με το κουτόχορτο το πρότεινα με αφορμή τις εξυπναδούλες που διάβασα..
Ας συνεχίσουμε όμως πράγματι με κάτι ανάλαφρο και αστείο όπως για παράδειγμα ότι θα αγοράσεις μηχανή!!Δεν παίρνεις ένα ΠΙ καλύτερα;;
Δεν επιτρέπονται τέτοιες συγκινήσεις στην ηλικία σου καλέ μου!!!
Υ.Γ. Πόσα χρόνια πρέπει να περάσεις δίπλα μου για να αντιλφθείς τη διαφορά του αναφορικού και ειδικού ότι και άλλα πολλά;
Μ...

Naf said...

ΜΑΡΙΑ ΕΣΥ????????????????????

Spy said...

Ποιά είναι η Μαρία;;;

MuppetShow said...

@ spy & naf

Η Μ... είναι to αφεντικό του James Bond!!!
Πάντως αν δεν είναι αυτή, τότε πρέπει να είναι η Μαμά μου!!!

Perhaps

Anonymous said...

Επιτέλους παιδιά βρήκατε τη φόρμα σας!!!
Πρώτη σου αποστολή "Spy" να βρεις τα ίχνη μου...
Δίνω στοιχεία για να βοηθήσω:
Δεν είμαι η Μαρία η Πενταγιώτισσα και έχω σχέση..με τον G.G.
Μ...

Spy said...

Ποιός είνα ο G.G.;

MuppetShow said...

@ spy

GG= {M*{c*c}=E}
Βγάλε συμπέρασμα!!!

Πιο λιανά, πίσω απο την Μ... κρύβεται ο GG!