11 June, 2008

Μάθημα πρώτης δημοτικού....!


Μπάινω κατέυθείαν στο θέμα γιατι πολύ ζαλόπ...τσα έγινε η φάση με τον τρόμπα τον ΒΕΡΝΙΚΟ στον αγώνα της Εθνικής μας στην Αυστρία. Ο "έχω το μικρόφωνο στον κώλο μου και μεταδίδω με τα αρχ...ια μου", που απο την αρχή έκανε λες και ήξερε το γαμωτελείωμα, πρέπει να γνωρίζει όπως τα περισότερα παιδιά του δημοτικού οτι ενα αποτέλεσμα δεν είναι γεγονός απο την αρχή.Χρειάζεται μία πράξη και και κάποια νούμερα παράγοντες της πράξης.
Η φράση το "ξένο είναι πιο καλό" δεν είναι κανόνας! Ε... με τον χαζοπιπίλα πια!!!



2 comments:

Spy said...

KOPYΦAIO!
H καλύτερη ανάλυση που έχω διαβάσει τα τελευταία πενηνταδώδεκα χρόνια για τον τρικαράγκιοζα του ελληνικού σπορτκάστινγκ.
Eπιτέλους ξύπνησε το ZΩO μέσα σου και άρχισες να αποδίσεις...
EYΓE τέκνο μου! Θα πας μπροστά!

Anonymous said...

Μπράβο. Μαλάκα... Μήπως ξέρεις και το σκορ;
π.π.