05 June, 2008

Προσευχή σε έναν άλλο "Θεό"....!

Όπως καθόμουν αυτή την φορά και έσφιγγα το κεφάλι μου να κατεβάσει καμμία ιδέα για post και οχι όπως την περασμένη φορά που απο το πολύ σφήξιμο ξεπορδαλιά...κε, λέω δεν πάω να φτιάξω έναν καφέ μπάς και λειτουργήσει τίποτα και χαθεί αυτό το σπινθυροβόλο βλέμα της αγελάδας απο την φάτσα μου. Ακούω τον ήχο ότι έχω e-mail. Πάω στον PC...και δεν πίστευα στα μάτια μου... Επιτέλους ιδέα, έμπνευση!!!Φίλος, μανιακός του καφέ, που αν δεν έχει ένα τσιγάρο στο στόμα, έχει ένα καλαμάκι που πάντα καταλήγει σε ένα ποτήρι φραπέ με όλους τους πιθάνους ήχους απο την ρουφιξιά του καφέ, πόσο μάλλον να είναι και η τελευταία, μου είχε στείλει την δίπλα φωτογραφία.Κάντε κλικ πάνω στην φωτο για καλύτερη ανάγνωση.
Υ.Γ Φίλε G.G σου χρωστάω καφέ...!!

5 comments:

Spy said...

Αυτό με το ξεπορδάλιασμα ήταν το καλύτερο! Φραπεδούμπα ubber alles! Φοβερός ο ύμνος!

Anonymous said...

Άσε τις υποσχέσεις για καφέ...
Χρωστάς πρώτα σε εμένα πολύ περισσότερους...
Μ...

MuppetShow said...

@ Μ...

Αυτό είναι στα πλαίσια των αποστολών/διαταγών? ή της διασκέδασης? Όταν είμαι σε αποστολή δεν πίνω. Σε διασκέδαση να πιούμε όσους θέλεις "Προισταμένη"!!

Bond, James Bond

Anonymous said...

Ζήτω ο Φραπες ζήτω το έθνος και κριμα που ο Σάββας πίνει καφέ βιενουά, χαλάει την ελληνάρα του.
Τον καλύτερο φραπέϊ τον κάνει ο Σπύρος, επίσης κ η Ιωάννα πρωην γραματέας του!!!

Thamnos

Anonymous said...

Φίλε Thamno τέρμα το φρέντο. Νέα αρχή με φραπέ βιενουά hand made by Ιωάννα!!!

Υ.Γ: Για χάρη των πέντε αισθήσεων!!