16 June, 2008

Beach tales...


Φίλος, έλεγε κάθε φορά που γίνοταν κάτι στραβό, "Η μαλ..κία είναι υγεία, κάνει μπράτσα και ωραία φάτσα"! Αυτό προς γνώση και συμμόρφωση γιατί το να κάθεσαι κάτω απο τον ήλιο στην παραλία και να χαζεύεις την θάλασσα και τον κόσμο που είναι σε αυτήν και να μην παίρνεις χαμπάρι οτι έχεις γίνει σαν γαρίδα στα κάρβουνα, είναι μαλ...κία... τέτοια που δεν σου κάνει ούτε "μπράτσα ούτε φάτσα", αλλά πολύ πόνο και κάψιμο!! Κάτι το τάβλι και η πόροση της νίκης μαζί με τα κλεψίματα και τα ανάλογα μπινελίκια, κάτι τα μαγιώ-στρίνγκ που περνάνε απο δίπλα,κατι "το κρασί, το αγόρι μου και η θάλασσα" που λέει και το τραγούδι για να μην παρεξηγηθώ.., που καιρός για αντιληακά και ομπρέλες. Μόνο όταν φτάσεις στον καθρέφτη του σπιτιού σου για να δείς τι είναι αυτό που σε τσούζει στην Καρκάλα και βλέπεις μία ντομάτα με μάτια και αναρωτιέσαι τι κάνει ο κώλος του αφρικανικού μπαμπουίνου στον καθρέφτη σου καταλαβαίνεις το μέγεθος της μαλ...κίας που ούτε μπράτσα σου έκανε, πόσο μάλλον φάτσα!!!!! Α! Ρε Κουμπάρε!!!!

13 comments:

Spy said...

Πω, πω... Εσύ είσαι αυτός στη φωτογραφία; Καλέ, είσαι κούκλος! Άμα παίζεις και τάβλι, και βρίζεις και λίγο, κι έχεις και λίγη μπάκα, και κλάνεις και όρθιος στον καναπέ, είσαι ο άντρας των ονείρων μου...
Θέλεις να γίνουμε φίλοι;

MuppetShow said...

@ spy
Υποχθόνιε τύπε σε στραβή φωτό με καθρεφτιζαϊν γυαλί ηλίου... Ο τύποσς στην φωτο του post μου, πίστεψε με είναι πολυ καλά η πλάτη του σε σχέση με την δική μου πλάτη.. Έπαιξα τάβλι και βρίζω απο το κάψιμο....
Υ.Γ: Δηλαδή τόσα χρόνια με δούλευες ότι ήμασταν φίλοι?????

Spy said...

Φιλαράκο, άμα πας να ξαπλώσεις για μεσημεράκι (μπρούμυτα), κάνε μου νόημα να έρθω να τηγανίσω κανένα αυγό στην πλάτη σου...

Naf said...

εμένα μου αρέσουν οι άντρες καλοψημένοι

Anonymous said...

Στο ανάσκελο δεν ψήνονται τα αυγά??? βρίσκουν στο δασυτριχό στήθος!!!
Μάλλον η παρομοίωση με τον κόλο του μπαμπουίνου μου άρεσε καλύτερα, κακι κολος και κοκκινος οτι πρεπει για εναν βαζελο...ουχα ουχα χαχα

Thamnos

Spy said...

@naf: να σου βάλουμε δύο, με πίτα και απόλα, να στανιάρεις;;

MuppetShow said...

Βρε πινάλες για την πλάτη μου μιλάμε και οχι για παϊδια στα κάρβουνα!!!!!

Και που το πάς το δασύτριχο... Μιλάμε για πουλόβερ!! Εδώ που τα λέμε πέρα απο δήλωση αρρενοπότητας είναι και το καλύτερο αντηλιακό!!!

MuppetShow said...

@ naf
Ασε τον ασπρουλιάρη...
Εγώ και ηλιοκαμένος και δασσσσσύτριχος!!!!

Anonymous said...

γαμώ τον μαλάκα τον Κωστάκη!!!!!!!

Anonymous said...

τον κεφάλα εννοώ!!!!!
Το γιό του σχίζω

Spy said...

Καταλάβαμε ΟΛΟΙ ποιόν εννοείς!
ΑΛΛΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΚΩΛΟΦΑΡΔΟΣ!!!
Εδώ μέσα είναι μάλλον ο μόνος χώρος που μπορείς να ξεσαλώσεις για τη μάπα του ΧΩΡΙΣ να κινδυνεύεις με χυλόπιτα...

Υ.Γ. Το κεφάλι του χωράει μέσα στο κράνος ή το βάζει από πάνω;

Naf said...

πσίτ

κύριε μάπετ;; σας έχω καλέσει σε ένα παιχνιδάκι και ΑΠΑΙΤΩ άμεση συμμετοχή.

http://naf-endlessdreams.blogspot.com/2008/06/10-1.html

Anonymous said...

ΕΛΕΟΣ!!!!!!!!!!!!!ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΩ!!ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΚΑΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΠΡΕΛΑ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΕΚΑΝΕΣ ΜΟΝΟ ΕΣΥ ΣΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 1Ο ΛΕΠΤΩΝ (ΤΟΣΟ ΜΟΥ ΠΗΡΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΩ ΤΟ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΤΑΒΛΙ 0-3)
Μ...