17 May, 2008

Editorial


Αγαπητοί φίλοι και φίλες, μικροί και μεγάλοι, άσχημοι και ωραίοι, όλων των χρωμάτων και όλων των διαστάσεων, με ψιλές φωνές και με μπάσες δεν διαφέρουμε σε τίποτα μετξύ μας γιατί έχουμε ενα κοινό όλοι.Την σκεψη. Είναι το κομμάτι εκείνο που κάνει την διαφορά μεταξύ ανθρώπου και ζώου. Αυτο το κομμάτι λοιπόν σε συνδυασμό με την οξυδέρκεια προκαλεί την φαντασία και το χιούμορ Αυτό το blog λοιπόν θα κάνει την προσπάθεια να δώσει μία διαφορετική διάσταση στην αντίληψη των πραγμάτων που βλέπουμε γύρω και στην καθημερινότητα μας μέσα απο το μάτι των χαρακτήρων της σειράς muppet show, που πιστεύω οτι όλοι γνωρίζουμε, και περισσότερο των "γέρων" στο μπαλκόνι!!!!! Κάθε αρχή και δύσκολη κια με πολλά εμπόδια , αλλά θα το προσπαθήσουμε!!


Υ.Γ: "every body need somebody, need somebody to laugh!

13 comments:

Spy said...

Aγαπητέ σκ@τόγερε...
Kαλωσήρθες στον θαυμαστό κόσμο των blogs. Σου εύχομαι ολόψυχα καλή έμπνευση και καλά κρασιά και τέλος καλή επιτυχία. Kαι ελπίζω πως όταν γίνεις διάσημος μέσα από αυτό το blog (άρα και πλούσιος) να θυμηθείς και εμάς τους ταπεινούς σου φίλους και συνοδοιπόρους που βάλαμε το λιθαράκι μας. για γιγαντωθεί η τιτάνια αυτή προσπάθεια που κάνεις, για τη βελτίωση της ζωής όλων μας

Naf said...

(ελπίζω μετά απο τόσα testing και σχόλια-demo αυτό το comment μου να μείνει γιατι βαριέμαι να ξαναγράφω..)
Άντε καλως μας ήρθες και εσύ στην blogόσφαιρα!ψαρούκλα..

Spy said...

1) Για λόγους στοιχειώδους ευπρέπειας πρέπει να απαντάς στα comments που σου κάνουν (όχι μια φορά την εβδομάδα)!
2) Που είναι τα 5 θέματα που μου υποσχέθηκες μέσα στο Σαββατοκύριακο? Οέο?
3) Άντε επειδή είμαι καλό παιδί σου στέλνω εδώ ένα link να το βάλεις στο blog σου (και καλά να φαίνεται σα δικό σου). Εννοείται πως μετά πρέπει να σβήσεις αυτο εδώ το δικό μου comment, για να μη μας πάρουνε χαμπάρι. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ: Πρέπει να το σχολιάσεις, αλλιώς θα σε καρφώσω σε όλους!!!
4) ΟΥΣΤ !!!

Spy said...

Ουπς!!! Ξέχασα το link...
Πάρτο τώρα:

http://www.youtube.com/watch?v=CQYE_2GV7Iw

ΞαναΟΥΣΤ !!!

Naf said...

εεε....
το είδαμε όλοι..

MuppetShow said...

πάντα ίδια η εργοδοσία... ένα Σ/Κ δεν μπορεί να φχαριστηθεί κανείς και τσουπ θέλει και πέντε θέματα!!!! Α Υ Ξ Η Σ Η ΤΩΡΑ ΣΤΑ 1500 ΕΥΡΩ ΠΑΛΙΟΓΕΡΕ ΑΣΠΡΟΜΑΛΗ spy

Anonymous said...

Αγαπημένε μου "παπούλη" μου θύμησες για άλλη μια φορά πως υπάρχει η θετική πλευρά της ζωής αυτή που εκφράζεται μέσω του γέλιου.
Παρόλο που στις Πανελλήνιες το θέμα στο οποίο εξετάστηκα ήταν η αξία του γέλιου στη ζωή μας και στο οποίο βαθμολογήθηκα με 19, φαίνεται πως δεν το κατείχα ολόπλευρα ή οι διορθωτές δεν ήταν και οι πιο δεινοί...
Τελικά καλέ μου η ηλικία του πρώιμου παπουδαριού που εκπροσωπείς "λέει" ακόμη σε εμάς τα κοριτσάκια...
Η Μ... σου

MuppetShow said...

Μικρό μου κοριτσάκι, σε ευχαριστώ για ττο σχόλιο σου και να θυμάσαι ότι μπορεί ο νέος να είναι ωραίος αλλά.... ο παλίος είναι πως να το κάνουμε α λ λ ο ι ώ ς!!! Εγώ πάντως είμαι και ωραίος!

Υ.Γ; Επίσης έχω και καραμέλλες και γλυφειτζούρια και σοκολατίτσες....!!!

Anonymous said...

Λοιπόν τα αστειάκια τέλος...
Ήρθε η στιγμή αυτό το blogge να ασχοληθεί με κάτι σοβαρότερο όπως είναι η ποίηση...

--Αυτό που ακολουθεί αφιερώνεται στους πραγματικούς Alfisti--

TITΛΟΣ ΠΟΙΗΜΑΤΟΣ: H ALFA ROMEO

θαύμασα τον Παρθενώνα
και στην κάθε του κολώνα
βρήκα το χρυσό κανόνα

Όμως σήμερα το λέω
βρίσκω το καλό κι ωραίο
σε μια σπορ ALFA ROMEO

Καλοκαίρια και χειμώνες
να΄ναι γύρω μου ελαιώνες
πίσω μου ολ΄οι αιώνες

Κι όπου μπρος μου ο δρόμος βγάζει
και σε πειρασμό με βάζει
δοστου να πατάω το γκάζι

Με τη δύναμη του λιόντα
και με του πουλιού τα φόντα
πιάνω τα εκατόν ογδόντα

Γεια σας θάλασσες και όρη
Γεια σας κι έχω βάλει πλώρη
για της Αστραπής την κόρη

Οδυσσέας Ελύτης
Από τη συλλογή του "Τα ρω του Έρωτα"

Είχε γούστο τελικά ο ποιητής...
Μ...

MuppetShow said...

Μικρή μου Μ... με συγκίνησες με το ποιητικό σου comment και σε ευχαριστώ γιατί δεν ήξερα οτι ένας ποιητής σαν τον Ελύτη θα έγραφε στοίχο που θα αναφερόταν η Alfa Romeo. Βλέπω οτι οχι μόνο η ηλικία του "πρώιμου παπουδαριού" σε συγκινεί αλλά καιη "ALFA ROMEO"!!! Λοιπόν τα έχω και τα δύο!!!!
Υ.Γ: Άντε Και με DUCCATI!!!!

Anonymous said...

Είπαμε τα αστειάκια τέλος καλέ μου "παπούλη"...

Spy said...

Ρε παιδιά άμα θέλετε να σαλιαρίσετε γιατί δεν παίρνετε τηλέφωνο ο ένας τον άλλο; Εδώ είναι blog. Κι εμείς αγαπήσαμε αλλά δεν κάναμε έτσι...

MuppetShow said...

@ spy
ρε υποχθόνιε τύπε με το γυαλί...
εχει μεγαλυτερη κ...άψα!!! Μέσα απο το blog!!!!

Υ.Γ: Άλλοι με το αυτί, άλλοι με το μάτι, άλλοι με το blog...